TSDM - מערכת ניהול עסקאות ומסמכים בסחר-בינלאומי
המערכת משמשת את הצוות המקצועי במרכז הסחב"ל של הבנק, ומספקת פתרון לפעילויות ותהליכי עבודה שאינם נתמכים על-ידי המערכות הותיקות בבנק, ובכך מרחיבה ומשפרת את השירות הניתן ללקוחות, ומקלה על המשתמשים – אנשי מרכז סחר-בינלאומי.
TSDM
שנת השקה: 2008סוג: מערכת מבוזרת בעלת קישורים למערכות חיצוניות
לקוח: בנק לאומי
תשתיות בשימוש: Tradesoft Reporting Framework, Tradesoft Documents Framework, פקדי ממשק משתמש יחודיים
- ניתוח ופירוק ממוכן של מסמך הפתיחה של העסקה, שהגיע בתשדורת מבנק בחו"ל, לכדי רכיבי מידע בדידים ("שדות").
- טיפול ב"תיקונים" לעסקה: קליטת מסמכי תיקון, פירוק ממוכן שלהם לרכיבי מידע בעלי משמעות, ושילוב שלהם בנתוני העסקה.
- מתן כלים לטיפול בתיקונים ידניים וממוכנים בעסקה, כמו הדגשה ויזואלית של התוספות והמחיקות (רכיב "מעקב אחרי שינויים"), יצירת היסטוריית שינויים של חיי העסקה, והדגשת מצבים חריגים בעלי משמעות עסקית יוצאת דופן.
- תשתית לקליטה של מסמכים מהלקוח ולשליחת מסמכים אליו במגוון ערוצי קשר (פקס, דוא"ל, וערוצים דיגיטליים), ולטיפול של הפקידים במסמכים אלה (כגון מתן הערות) - בתוך מערכת התוכנה המרכזית.
- יצירת נוסחי דוקומנטים עבור הלקוחות בפורמט סטנדרטי ותוך שמירה על גמישות מלאה.
מילה אישית
בנייתה והטמעתה המוצלחת של מערכת TSDM התאפשרה תודות למעורבות מעמיקה שלנו בתהליכי העבודה של הבנק, והתאמה מתמשכת של הפתרונות לצרכים שהתגלו במהלך הפיתוח. עוד לפני תחילת הפיתוח של המערכת, השתלמנו בקורסים ממושכים ובהדרכות בנושאי סחר-בינלאומי, בלשכת המסחר הישראלית ואצל הלקוח עצמו, כדי שהפיתוח עצמו לא יהיה רק כתיבה של תוכנה, אלא יבוצע בגישה של פתרון צרכים בעולם הבנקאי-מקצועי הקונקרטי.- רובי גורדון
גלריית תמונות:
עריכת תיקונים בתיק העסקה במודל "מעקב שינויים", ויצירת הסטוריית שינויים ברורה